Hjärta

Oh, idag kom Seth hem med detta fina hjärta:


Det syns inte så bra, men han har skrivit till mamma och pappa SJÄLV!!!! Jag visste inte att han kunde skriva så bra!!! Han visar inget intresse för att skriva bokstäver här hemma, även om jag försöker ibland. Berit har skrivit På alla hjärtans dag 2010. Jag får tårar i ögonen och blir så lycklig när han kommer hem med såna här grejer!!! Det finns inga bättre presenter!!!

Igår firade Stefan och jag hans födelsedag i stillhet här hemma. Seth och jag firade först med presenter och frukost på sängen innan jobb och dagmamma. Stefan fick en mugg som det står "I love you" på och en ljuslykta av Seth (som han valt helt själv på vår underbara affär Pickaboo. Av mig fick Stefan en present från Live it, som jag köpt genom Coolstuff Presenten innebär att han ska få åka till Kålmården och klappa på vargar. Han har pratat om att han vill göra detta i flera år, så nu tog jag tag i det =)

När Seth somnat tittade vi på en film Stefan hyrde: Pelham 123 med Travolta som skurk och Denzel som hjälte. Jättebra film. Travolta som skurk är ju det bästa som finns på film =)

Nu ska vi ha lite fredagsmys med popcorn och jordnötsringar =)

Dagens citat, eller vad man ska kalla det:
"Varför är ordet förkortning så långt?"

Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

Vilket fint hjärta!!!! Jag blir alldeles rörd!Du har något att hämta hos mig, ja på bloggen alltså!

Kramar

2010-02-12 @ 19:21:17
URL: http://bonnfrua.blogspot.com
Postat av: designhappens

Visst är det fantastiskt med barnens presenter. Har många sparade, kort och små brev från olika åldrar som fortarande gör mig rörd. Härlig present till maken, nått jag också skulle kunna tänka mig.

Ha nu en riktigt bra helg/ kram Maria

2010-02-12 @ 21:15:50
URL: http://designhappens.blogg.se/
Postat av: Chriztian

...trodde inte min bror gillade vargar ;) (-han vet om att han inte får ha med bössan, va?)

2010-02-13 @ 12:42:52
URL: http://metalpastor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0