Skridskor

Hej och hå! =)

Min kära svåger har bloggat lite om mig idag. Nämligen att han tänker på mig när han hör denna sång. Jag älskar den!!! Underbart meningslös! En vän i Örebro har alla dessa figurer som gosedjur. Jag skulle också vilja ha det, men de finns bara i USA... Lyssna och njut hi hi ;o)



Idag har det varit strålande väder!! Någon minusgrad och solsken. Underbart. Seth har varit ute och åkt skridskor idag. Vilken skillnad från när han åkte för första gången för några veckor sedan. Han åker ju ofta med sin dagmamma och kompisarna där.


Han åker riktigt bra och snabbt nu =)


"Vår" kulle, som kallas just "Kullen", där man kan åka pulka och strax nedanför  är skridskobanan och en lekpark. Perfekt att bo så nära detta. Det tar ca fem minuter att gå (beroende på vilket humör Seth är på förstås, ibland kan det ta en kvart ;o) )

Måste bara berätta att mamma bloggat om helgen när de var här. Gå gärna in och kolla där också. Det finns ett underbart kort på min pappa och Seth, när de ligger i sängen och tittar på varsin dator/dvd =)

Dagens citat:
"Det är en sån där tennisvändning som bara kan inträffa i den här sporten!"
Thomas Engstrand

Kommentarer
Postat av: mummen

Vilka härliga vinterbilder, och så duktig han är på skridskorna.

Ha en bra dag. Kram mum

2010-02-08 @ 08:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0