Vänner

Blir ett kort inlägg idag... Jag kollar på herrarnas skidskytte och det är spännande =)

Jag är så oerhört tacksam och glad för den församling jag tillhör. Jag är så glad för alla vänner jag har där i alla olika åldrar! Idag har jag fått uppleva så mycket kärlek och värme från så många och det värmer och glädjer mig så sjukt mycket. Jag är även så tacksam för vänner som finns runtom i Sverige som också visar så mycket omtanke och kärlek. För att inte tala om min familj, som är helt underbar!!!

Så TACK alla vänner i hela Sverige för att ni finns i mitt liv!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, vänner ska man vara rädd om!

Ett par tjejer från kyrkan sjöng den här sången på avslutningen i nian, hjälp vad jag reste bakåt i tiden =)

Postat av: mummen

Ja visst är det skönt att ha en församling, goda vänner och en familj som man älskar och känner att man blir älskad av. Det behöver man i lvets alla skiftningar.

Kram mum

2010-02-22 @ 12:36:51
Postat av: Bonnfrua

Hanna o jag har kollat in din blogg, hon ville ju titta på Seth! Hon kunde inte riktig förstå 3 d bilderna, att det var bilder och inte på riktigt. "Igen" så vi hamnade till slut längst ner på din blogg, och där fanns en maskin av ngt slag! Den har jag inte sett förut! Urkul!

Kram

2010-02-22 @ 18:38:31
URL: http://bonnfrua.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0