God morgon

Idag har Seth "bara" 38 i temp, men han är trött och sliten. Men han pratar och är med i matchen, så att säga =)

Tack än en gång för alla böner och allt stöd =)

Igår orkade ju Seth vara uppe lite och då lekte han med sin nyinköpta kulbana =) (julklappspengar)


Trött liten kille... men ändå uppe.

Seth och jag gjorde ju ett par islyktor i kakformer. (Härmade Lovisa)
Såhär blev det:

Musse Pigg.


Musse Pigg och Dalahäst.


Ett annat ljus som står ute på vår trapp.

Jag har tagit korten utan blixt, det är därför de är så mörka. Använder jag blixt så ser det ut som dag =)
Tyvärr kunde jag inte ha ljusen i islyktorna tända, eftersom våra knäppa katter jagar ljuslågan...


Knäppa knatter. Gandalf har Frodos tass i ansiktet =)


En hög med katter =)

Idag när vi lekte med hans kulbana och byggde nya konstruktioner, sa han glatt:
"Mamma, du är en hjälte!" 
Sånt värmer verkligen!

Kommentarer
Postat av: Nezzla

Hej!



Åh vad bra att febern håller på att försvinna! Stackarn! Ja, det har gått hemska förkylningar nu i vinter.



Seth får krya på sig!

God Bless!

2010-01-17 @ 15:08:20
URL: http://nezzla.blogspot.com
Postat av: mummen

Seth får fortsätta att krya på sej. Vi har bett för honom i kväll i vår nya hemgrupp.

Fina ljuslyktor ni gjort. Min är ju bara en traditionell gjord i en hink, men den lyser fint och inga dumma katter kommer åt ljuslågan i den....

Ha dä´gott.

kramisar från mum o dad

2010-01-17 @ 20:18:31
Postat av: Jenny

Hoppas det går åt rätt håll nu så lillkillen får återhämta sig ordentligt! Läste några inlägg tillbaka att ni bott i Örebro, jag kommer därifrån! Lustigt... Uppvuxen i Hovsta, flyttade till Hidingsta och bodde sen i stan några år när jag var ung. Sen blev det Stockholm och slutligen Göteborg.

Mvh Jenny

2010-01-18 @ 11:50:07
URL: http://www.ebifamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0