God natt

Är så sjukt trött, så jag orkar inte skriva något klokt idag ;o)
Det börjar komma ifatt mig nu att Seth varit så rejält sjuk och att jag inte fått sova ordentligt och att jobbet blivit "lidande", så det är ju inte så konstigt. Kommer somna snart tror jag.

Vill bara skriva dessa fina ord först. Vet inte vem som sagt det från början...

"Underskatta inte dig själv
genom att jämföra dig med andra.
Det är våra olikheter
som gör oss unika."

"Att gå genom livet och
underskatta sig själv,
är som att köra bil
med handbromsen åtdragen."

Tack för att du läser min blogg!!! Kom ihåg att du är vacker och att du är värdefull!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra ord, vem som än skrivit dem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0