Lite allt möjligt, såsom p-piller hiphop och Hurra!

Nu är det klirrat och klart. Gandalf och Frodo kommer "knipsas" den 10/2. Tills dess är det p-piller som gäller för Gandalf. Veterinären sa att hon antagligen kommer sluta gå och gnälla om ca tre dagar. Vi hoppas på det, för jag blir TOKIG! =)
Igår tittade vi på Johan Falk på 4:an, men jag gick till slut upp och la mig i sängen och tittade där, eftersom jag kunde stänga dörren om mig så jag slapp höra hennes läte HELA tiden!

Idag såg jag en så söt kille på ett klipp på Expressens hemsida. Jag letade reda på det på Youtube, för jag ville visa er. Så söt! En treårig kinesisk kille som dansar hiphop. Underbar!



Nu är det Stefans tur att vara hängig... Det är inte roligt! Men samtidigt inte så konstigt med tanke på att Seth varit sjuk. Hoppas det går över fort!

Idag fyller min syster år!!! Gå gärna in och säg grattis på hennes blogg här Ska kanske inte avslöja hur gammal hon är, men hon är äldre än både mig och min bror ;o)
Hurra för Åsa!!!!
Jag tänkte sätta in ett kort på henne, men jag inser att jag inte har något här i datorn... Hon gillar inte att vara med på kort nämligen. Tur att jag har kort på hennes barn så får de representera henne istället ;o)


Albin, Hanna och gammelmorfar = min morfar, alltså =)

Önskar dej en fortsatt bra vecka!!! Hoppas du inte sliter ut dig med allt jobb som finns runtomkring. Kom ihåg att också stanna upp och vila och se det braiga i livet!

Dagens barncitat:
"I Kina har de sneda ögon. Det ser likadana ut. Genom sneda ögon blir världen lite smalare."
Albert 8 år.

Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

Hahahihihi, har du inget kort på mig =0)!

Festligt att länka till mig så där!

Albin studerade hiphop-killen och blev riktigt imponerad!

Nu spyr Hanna...

2010-01-25 @ 21:32:49
URL: http://bonnfrua.blogspot.com
Postat av: E-K

Söt grabb - mer dansant än jag någonsin har varit eller kommer att bli...

Förresten är det lite svart i listen här till vänster, om du nu inte har lagt märke till det... ;)

2010-01-26 @ 19:38:13
URL: http://emmakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0