PMS?

Ja, jag vet att det är en märklig rubrik, men ibland undrar jag om vår härliga son lider av PMS. Idag har han växlat mellan att vara arg, ledsen, sur, jätteglad och mysig.

Vi gav oss ut och åkte tefat och bob en stund. Då var han lycklig =)

Full fart.


Fikapaus.


En nergrävd Seth =)

När vi kom in åt vi Tacos. När jag och Stefan höll på och grejade i köket, kom Seth ut till oss och frågade om vi behövde hjälp med något =) När han är så gullig glöms alla sura miner och allt gnäll bort =)

Blir inte längre inlägg idag. Nu ska vi kolla på någon film innan det är dax att säga hej till kudden.

Dagens barncitat:
Förr i tiden blev barnen uppfostrade.De var så artiga att de inte svarade på frågor.
Runar, 6år 

Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

PMS? Nej jag tror att Seth är en normal 4-åring! Här växlar det av dagar år... fast i humöret på barnen. Det är svårt att hänga med i svängningarna ibland, eller typ ofta skulle jag säga. :-) Från solsken till storm tillbaka till solsken inom en 10-minutersperiod. Då är det inte lätt för morsan att hänga med i svängarna alltid! :-)

2010-01-24 @ 11:38:59
URL: http://bonnfrua.blogspot.com
Postat av: jona

Har du också boken "Gamla tanter lägger inte ägg"?

2010-01-24 @ 15:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0