TACK

för alla fina kommentarer och för alla era böner.
Idag har det vänt! Seth vaknade ca 4:30 och kunde eller ville inte somna om. Han och jag la oss i källaren och han fick titta på tv - han ville titta på tv!! Efter en stund satte han sig i sin Nalle Puh fåtölj och satt där länge och han ville ha frukost. Han har inte ätit någon mat, men han har ätit Piggelin, godis och macka =) Just nu sover han, trots att det är skidskytte på TV nu och han brukar vilja titta på skidskytte och "Björnen" som han säger om Ole Einar Björndalen ;o)

Tempen har varit runt 38 hela dagen och det är så skönt! Han har varit ganska så aktiv och pratat och showat. Stefan och jag tittar på varandra då och då och ler, för det är så skönt att han "är tillbaka".
Egentligen borde jag också sova, eftesom jag bara sovit 4 timmar inatt, men då får jag nog svårt att sova inatt istället.

Jag håller ju på och läser min bok av Ken Follet: En värld utan slut. När jag igår hade läst 800 sidor, tänkte jag besviket "nej, nu är boken snart slut!" Men sen kom jag på att det faktiskt är 400 sidor kvar och det är ju ungefär vad en normal bok egentligen är. Då kändes det genast bättre. Det är så fantastiskt att läsa en bra bok, som man aldrig läst förut och man inte vet vad som ska hända! Man längtar efter att läsa och få veta hur det går, samtidigt som man inte vill att boken ska ta slut. Mer tjocka, bra böcker till folket =)!


Kommentarer
Postat av: Ullis

KRAM på dig och er, go' vänner! Vi ber för er... Om jag skulle vara på väg att glömma någon kväll så säger Oliwer: Seth! Seth! katt! =) Lucas sa vid matbordet igår, riktigt arg: Nu vill jag att Seths förkylning ska försvinna! Han var så irriterade på sjukdomen att han började gråta... KRAM

2010-01-16 @ 23:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0