Vår stackars Seth

Han hade över 40 grader i feber imorse och under dagen har den fortsatt ligga över 39. Vi ringde VC och Stefan och Seth åkte dit. Läkaren lyssnade på honom och konstaterade att det är virus och att det kan ta ett par veckor innan han är helt kry igen. Oh, jag hoppas han blir frisk snart. Det är så synd om honom. Han ligger på vår säng och gör absolut ingenting. Idag har han inte ens orkat att titta på TV, så han är inte pigg! Han ville inte ens ha piggelin eller någon annan glass eller godis och vi får kämpa för att få i honom vätska... Det gör ont i mig... och jag gråter.

Igår sa han uppgivet: "Jag vet inte vad jag ska ta mig till." Han är lillgammal =). Man förstår hans känsla. Och vi som skulle ut och åka skridskor imorgon, eftersom det inte ska vara så kallt... Men det får bli någon annan gång. Hoppas det inte börjat töa innan han är frisk. =)


En liten sjukling som sover oroligt...




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Usch ja...jag är nära till tårar jag med! Tycker så synd om stackars Seth.



Han finns i mina tankar hela tiden och jag hoppas och ber att han snart ska bli bra.



Kram på er alla tre!!!

2010-01-15 @ 20:20:44
Postat av: mummen

Jag har också nära till tårarna, det gör så ont i en när barnen är så sjuka. Vi får verkligen be för Seth nu så han får tillbaka krafterna och blir feberfri och er föräldrar så ni orkar.

Kram,kram mum o dad

2010-01-15 @ 21:05:38
Postat av: Therese

Vi ber för er, Mia..

Du ska allt se att han snart blir bättre..



Stora kramar

2010-01-15 @ 21:49:20
URL: http://pyretsparon.blogg.se/
Postat av: E-K

Skrutten! Hoppas det vänder snart!

2010-01-15 @ 22:27:18
URL: http://emmakaka.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas han kryar på sig snart!

Postat av: Sofia Lygdman

Nä fy va tråkigt! Hälsa honom så mycket från Anton, Noah, Emma och föräldrarna.

Kram Sofia

2010-01-16 @ 09:26:32
URL: http://trebarnslycka.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ja, jag har läst Follets böcker, jag älskar dem! Läste den första när jag var ganska ung, älskade den, och tyckte det var mycket intressant att läsa om katedralsbygget bland annat. Glömde dock snabbt bort vilken författare det var så det dröjde många år innan jag snubblade över den igen. Den andra läste jag för något år sedan, den var också bra. Älskar tjocka böcker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0