Blommor

Idag var jag på planeringsdag med jobbet. Jag blev med halva dagen, mer orkade jag tyvärr inte. De andra skulle vidare ut på landet och ha härlig gemenskap med tävlingar och fika. Synd att jag missar det.

När jag kom hem tog jag min cykel och åkte ut på landet. Det var så skön luft och jag bara njöt med ett fånigt leende på mina läppar. Jag mötte en gammal dam med sin rullator och hon gick också och tittade på alla blommor och log härligt. Det är så vackert ute nu! Jag plockade hela min cykelkorg full med blommor och har ställt lite blombuketter här hemma. Oh, vad härligt det är!!!


Blommor på uteplatsen


Blommor på köksbordet.

Och så har jag massor av lupiner i sovrumsfönstret. Härligt, härligt.

Nu ska jag vila lite för jag vill vara pigg till eftermiddagen, då vi ska till Myrsells och äta middag. Ser fram mot det =)

Kram och ha en fortsatt bra dag!!



Kommentarer
Postat av: Mummen

Visst är det härligt med en cykeltur, så fina blommor du plockat.

Korten blir ju jättebra redigerade.

Hoppas ni får god mat.

Kram

2010-06-10 @ 17:50:08
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0