Full rulle

Nu ska jag sova alldeles strax. Mamma, pappa och min bror med familj dök upp här ikväll. Hugo och Seth försvann två sekunder efter att de kommit hit.  Vi hittade dem på Hoppsmattan där de var i full fart och lekte. De gick mellan Seths lilla pool och Hoppsmattan. Hugo frågade Seth: "Ska vi poola", vilket alltså betyder bada =) Det är så roligt när nya ord skapas. Det blev en sen kväll för både barn och föräldrar, så förhoppningsvis sover barnen lite längre imorgon. Det blev en sen kväll för Seth igårkväll också. Han älskade att vara på Speedway. Efter matchen gick han och Stefan till depån och pratade med "mina grabbar", som Seth säger om våra grannkillar, som kör Speedway.


Här på väg till depån.

Ni kan ju förstå lyckan när Seth fick sitta på en av cyklarna =)


Stolt kille.

Nä, nu ska jag läsa en stund och sedan sova. Har börjat på ännu en Norah Roberts. Har visst snöat in på henne just nu, men de är bra, spännande och lättlästa.

Jag önskar dig en riktigt SKÖN midsommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0