Lite allt möjligt

Imorse åkte Seth och jag iväg till kyrkan. Jag sjöng tillsammans med fina Rebecka idag. Efter mötet fick jag stressa hem, för Seth skulle på kalas =) Vi slängde i oss lite rester från igår och gick bort till flickan som fyllde år. Han kom hem med godis, ballong och en jojo. Han ville knappt följa med hem när jag hämtade honom, för de hade så roligt. Jag passade på att baka lite småkakor (tre sorter) till Midsommarfirandet nästa helg, när han var på kalaset. Jag har läst ut min Michael Connelly bok nu och ska börja på en av Karen Kingsburys böcker som jag lånade av Ullis =)



Gud som haver barnen kär
Se till mig som liten är
Vart jag mig i världen vänder
Står min lycka i Guds händer
Lyckan kommer, lyckan går
Du förbliver Fader vår
AMEN

Kommentarer
Postat av: Robert

Anar man en viss bonn-bränna...?

2010-06-22 @ 00:15:01
URL: http://www.robertakesson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0