Bilder

Tänkte visa lite bilder idag. Igår regnade det och sedan snöade det och idag har solen lyst härligt och det har varit 3-4 minusgrader. Härlig dag med andra ord. Mamma och Seth har varit ute och åkt spark och lekt i snön =)
Här kommer bilder som mamma tagit från gårdagen och dagen idag.


Seth leker med lego.


En illamående Mia, blek, finnig, glåmig och slut... Ser ni hur jag strålar??? Hi hi.


Seth hjälper morfar att skotta snö.


Seth hjälper till att skotta snö hos min mormor och morfar.


Idag nere i Kisa högt upp på en snöhög =)


Ute på sparktur.


Man kan åka spark på olika sätt =)


En del snö...


Sportlov, som det ska vara!

Det blev en hel del bilder idag, men visst är det härliga vinterbilder?!

Kramar till dig från mig!

Kommentarer
Postat av: Miranda

Vilken tur då att det inte spelar någon roll hur "blek, finnig, glåmig och slut" du är,för du är lika snygg ändå!

2010-03-03 @ 12:08:34
URL: http://mirandaisaksson.blogg.se/
Postat av: Jag själv

Oh, tack Mirre, du anar inte vad det värmer att höra det - även om jag vet att du är en skämtare ;)

KRAM på dig

2010-03-03 @ 20:11:58
Postat av: Anna

Underbara bilder. Tänker på dig och ber att du ska slippa illamåendet. Kram Anna

2010-03-04 @ 11:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0