I´m back

Nu är jag tillbaka!
Vi har spenderat helgen i Söderköping hos min svärmor. Stefan var ledig denna helg, men hade en grej med Sport for Life i Jönköping under lördagen, så vi åkte till Söderköping i fredags morse för att spendera helgen där. Svärmor tog hand om Seth och jag låg i soffan och läste en John Grisham bok. På fredagen hann Stefan, Seth och farmor med att åka till Tropikariet i Kolmården. Jag har en enorm ormfobi så jag vill aldrig följa med in dit när vi är på Kolmårdens djurpark. Men nu passade de alltså på att åka dit. Här kommer lite bilder därifrån:


Seth och farmor Inger.


Seth och sköldpaddan!


Pappa! Titta...


...NEMO!!
(Han hade utropat detta så glatt =) Nemo är en liten clownfisk i en tecknad film)


Här kunde de klappa rockor.


Där fanns ett träd man kunde gå in i.

Seth bubblade som bara den när han kom hem. Han var lycklig!

Lördag kväll ville Seth verkligen sova i sin Leksandtröja och utan täcke. Såhär såg det ut ca 2 minuter efter att vi sagt god natt =)



Vi har haft en skön helg. Skönt för Stefan att få lite avlastning. Jag har mått jättedåligt, men har ju bara kunnat ligga i soffan. Imorgon får jag nya "akupunkturpluttar" i öronen och de hjälper ju, så jag längtar!

Hoppas du har haft en bra helg!!
Vi ses igen imorgon!
Kram

Kommentarer
Postat av: erkan

Leksand....stackars pojke, men Seth kommer bli äldre o klokare förhoppningsvis :-)



2010-03-29 @ 08:07:41
Postat av: Mummen

Oh, vad lycklig han ser ut där bland alla konstiga djur, vilken upplevelse.

Jag tycker han är fin i sin Leksandtröja.

Kramisar mum

2010-03-29 @ 09:33:50
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Hej hallå!



Det var ett tag sedan nu. Hoppas ni har det bra!



Vad skönt att du orkade ta dig utanför husets fyra vägger. Även om du hamnade i liggläge igen så är det ju ändå lite miljöombyte.



Kul för Seth att få se lite slibbiga, klibbiga, läbbiga kryp när han hälsade på farmor. Jag hade nog gjort som du...stannat hemma ;o)



Kram på er!!

2010-03-29 @ 09:52:10
Postat av: Lovisa

ÅÅÅÅÅÅHHHHHH vad fint du har gjort det här på bloggen! Jätte fina kort på familjen och härlig blåfärg :o)



Kram kram

2010-03-29 @ 19:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0