Vår?!

Idag har det verkligen varit vårväder här, som överallt i Sverige =)
Kolla min mammas blogg, där hon visar snödroppar som växer utmed deras husvägg...

Såhär såg det ut mot vår bakgård innan vi for iväg på sportlov i Kisa för en och en halv vecka sedan.


Samma vy idag. Man ser droppar som faller från taket (precis framför lekstugan). Nu ser man även lite av staketet =)


13.2 plusgrader i solen!!!


I söndags bestämde sig Stefan för att grilla korv till sig själv och Seth härhemma. Mysigt!


Jag har följt en blogg ett tag nu om och av en kvinna i 30 årsåldern som drabbades av en aggressiv cancer precis när deras dotter fötts. Idag läste jag att hon tappat medvetandet och troligtvis inte kommer vakna mer... Så otroligt tragiskt! Hon har verkligen varit jättesjuk och kämpat tappert. Jag tänker på hennes familj... På hennes dotter som bara är några år...


När jag läste det fick jag lite dåligt samvete över mitt inlägg igår. Jag klagar för att jag mår illa nu när jag är gravid och jag vet att det går över, jag kommer inte mista livet och jag får något fantastiskt efter denna period av illamående. I och för sig lever man med sig själv och hur man mår och det är jobbigt när man mår dåligt, men ni förstår nog min poäng...

Ta hand om dig!!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

Ni lyckades bättre med er korvgrillning...

Du är så bra Mia!

2010-03-09 @ 19:23:32
URL: http://bonnfrua.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0