Lite katter och lite son

Idag tänkte jag visa lite bilder på våra knasiga katter.


Hur de kommer upp vet jag inte riktigt, jag antar att de klättrar iaf Frodo, som är längst upp.




Här hittar vi henne ofta. Hon har ju bra utsikt över allt som händer i och för sig och det är väl det hon vill.


Här är Gandalf (på vårt köksbord...hm). Ser ni att hon har märklig päls. Hon har "vanlig" päls och sedan lång päls också, som är tunt, långt och... konstigt. Jag har aldrig sett en katt som har sådan päls.

Idag har Seth och jag bakat muffins. När vi skulle smaka dem, ville han ha ett "S-ljus", som han hittade i en låda, som säkert är kvar från när han fyllde år något år. Det fick han och glad var han =)


Vi bakade någon typ av chokladmuffins med vaniljkräm i. Det blev riktigt gott =)

Ha en fantastisk kväll!!

Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

Vilka knäppa katter ni har! Asflabb!

Seth är ju bara för gullig!!!

2010-05-31 @ 20:00:28
URL: http://bonnfrua.blogspot.com
Postat av: mummen

Ja katter gör som de vill, vill de ha koll på läget, så visst är högsta hyllan perfekt. Jag tycker de är mysiga.

Bra bild på Seth, brunögd vid detta tillfälle...hans ögon är härliga som skiftar så i färg.

Kramisar

2010-06-01 @ 12:36:57
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0