Lollo

I vår kyrka finns en härlig tjej, som heter Lollo, 11 år. Hon skrev idag ett inlägg i sin blogg om vår Seth =) Gå gärna in och kolla hennes blogg. Såhär skrev hon om Seth. Detta är direktkopierat från hennes blogg:

söta Seth<3

hej hej:)
idag i kyrkan så frågade "staffan"
typ alla vad dom skulle gö på sommerlovet
och då sa
Seth: jag ska till pippi och dit ska Lucas med:D
Seth: men vet du???
Staffan: vadå??
Seth: jag ska önska mej en stor maskin!
jag: ska du önska dej en traktor?
Seth: nää jag ska önska mej en maskin som är större en alla hus!
Seth: den ska tillomed(stavning) vara större/högre en Månen!
Seth: och den ska räcka upp till himelen, och då ska jag hämta Silas!<3
Seth: jag ska sträcka ut mina händer och ta ner honom!<3

asså seriöst han är skit sööt!
Lyckos Maria och Sefan som har en sådan underbar kille;)
hoppas ni tre har de bra!

hejjdå

Tack Lollo!!! Hoppas du får det bra i Italien nu när du åker dit!!

Sådant är så roligt att höra om Seth. Han pratar ju jämt med alla och han har sådan fantasi. Det skulle vara roligt att vara en liten fluga som kunde följa honom en hel dag och höra allt han säger och funderar på. Han pratar ju likadant med oss i och för sig... Han har så många härliga funderingar.
Vi har så många härliga barn och ungdomar i kyrkan, såsom Lollo och hennes kompis Hanna. De är så snälla mot de mindre barnen och man behöver aldrig vara nervös som förälder att det ska bli bråk eller så, för alla är så snälla mot varandra. Det tycker jag är så skönt och jag blir lika glad varje gång vi är i kyrkan när jag ser hur goa de är mot varandra och de mindre barnen. Även de äldre ungdomarna är jättegoa med de yngre och det är imponerande tycker jag. Härlig församling jag är med i =)

Nu ska jag gå och lägga mig faktiskt. Har ju fortfarande infektion i kroppen så jag är trött och har värk och har febertoppar ibland så det är lika bra att lägga sig när man är trött.
Ha det så gott!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Mummen

Oj vad liten plutt funderar och vilken mysig tjej som bloggar.

Kramis mum

2010-05-31 @ 08:19:46
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: E-K

Va' fin han är, Seth! Blir alldeles tårögd...

2010-05-31 @ 11:51:39
URL: http://emmakaka.blogg.se/
Postat av: Lollo; )

heheh:)

blir glad hela jag när jag kommer ihåg precis vad han sa! och han är sååå gullig!

att han bryr sej så mycket om silas!:)

kramar Louise

2010-07-07 @ 19:32:03
URL: http://saandbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0