Feber och ljus

Idag när vi kom hem tyckte jag Seth var ovanligt tyst och rödrosig om kinderna. Vi tog tempen och han hade feber... Typiskt. Då får vi va hemma imorgon då. På något konstigt sätt så blir Seth ofta sjuk när Stefan är borta. Knasigt att han inte hade feber när han ändå var hemma med mamma ett par dagar... Ja, ja, det är inte mycket att göra något åt.

När mamma åkte hit i måndags stannade hon till hos Silas och satte ett ljus vid hans plats. Vad glad jag blev! Det känns bra att det finns ett ljus hos honom också.
Mamma tyckte det var fint i minneslunden, med alla ljus och det kan jag tänka mig. Lilla Aska i Linköping är en jättefin plats! 







Nu har Seth sagt att han vill sova. Oj, det är ett tecken på att han inte är så pigg, för så här tidigt brukar han inte vilja lägga sig.

Vi hörs imorgon =)

Kommentarer
Postat av: Cissa

Ibland känns det som om barnen alltid blir sjuka när det passar som sämst...



När mina äldsta flickor var små, så blev de alltid, utan undantag, sjuka när vi skulle åka någonstans. Tillslut lät vi bli att tala om att vi skulle åka bort och det funkade!



Hoppas att det är något snabbt övergående och att han mår bättre i morgon!



Kram!

2010-11-18 @ 22:14:55
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com
Postat av: mummen

Hoppas grabben har kryat på sej, så han kan vara med och sjunga i kväll.

Bilderna blev ju fina

Kram

2010-11-19 @ 17:36:06
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0