Grattis bloggen 2 år och alla pappor på fars dag!!!

Oj, vad fort 2 år har gått. Visst är man gammal när man säger så =) Från det att man är 13 till 15 är lååång tid, medan det inte är långt mellan 30-32...
Ja, nu har jag alltså bloggat i två år. Jag tycker det är superroligt att blogga och jag tycker det är så roligt att ni är så många som följer min vardag och mitt liv.
Jag undrar allt ibland vilka ni är =).

Här är den första bilden jag la in på bloggen (den 16/11 var det) =) Då var det fars dag, precis som idag!

Seth och Stefan hemma hos mamma och pappa. På Seth syns det då sannerligen att det har gått två år =)

Idag när vi åkte hem från Örebro var det rejält med dimma och temperaturen låg runt nollan. Vi körde försiktigt och inga djur visade sig på vägen heller. Skönt! Eller, vi såg tre möss, vid tre olika tillfällen. En tror jag vi körde på, stackarn...
Seth somnade på vägen hem, så nu är han inte sugen på att sova. Hela familjen sitter därför och äter popcorn och tittar på film.


Tur att det var möss som sprang över vägen och inte björnar, eller älgar...

Nu ligger en ny vecka framför oss. Hoppas det blir en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: UllaMona

Jag är en farmor och mamma som kikar in hos dig mellan varven. Jag hittade din blogg genom Mor Tuta, hennes blogg läser jag regelbundet.

Jag bor i Jämtland just nu men har för avsikt att flytta tillbaka till Lappland när jag blir pensionär;-)



Det är bra att ni kör försiktigt...



Kram

2010-11-15 @ 17:20:44
URL: http://ullamona.blogspot.com
Postat av: designhappens

Grattis till 2 år i bloggvärlden! jag läser alltid din blogg, tycker så mycket om den! kram Maria

2010-11-15 @ 20:25:53
URL: http://designhappens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0