Inte fräsch - JAG???

Jag vet inte hur många gånger jag idag har fått höra: "Du ser inte så fräsch ut..." Hm, hur ska man tolka det??? Ha ha. Är inte detta ett fräscht ansikte kanske?

Äh, det syns inte riktigt hur jag ser ut... (förutom de enorma påsarna under ögonen) Mina ögon är röda, trötta och de rinner och "gojsar" igen...
Pga detta kan jag inte sminka mig och ta bort lite av tröttheten. Dessutom låter jag som om jag druckit mängder av wishky och jag rosslar och hostar, så mina arbetskamrater är förlåtna =) Jag ser inte fräsch ut idag! (Vill förtydliga att de sagt det med omsorg, eftersom jag inte är så pigg...)

Hur har din dag varit idag då?

Nu på eftermiddagen har jag försökt röja upp lite i vårt hem, eftersom det inte gjorts på ett bra tag. Stefan har haft lite för mycket med annat och jag har ju mest legat i sängen sista veckan. Stefan och Seth är på springträning nu. Jag beundrar den lilla killen, som är så glad för att få åka iväg och träna trots kyla och regn. 

"Efter trettio har kroppen en egen vilja."
Bette Midler

Kommentarer
Postat av: Paula

Ja, man måste pyssla om dig själv ibland :) Det är skönt! Hoppas du blir bättre snart!

2010-11-03 @ 07:28:44
URL: http://paularyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0