Nya Gunde Svan?

Ikväll var det träning igen och denna gång var det med skidorna på.
Roligt i början tyckte sonen, mindre roligt efter en stund när det inte gick som han ville. Nä, han var faktiskt duktig, men lite gnäll och några tårar blev det allt, eftersom han inte kunde med en gång. Dessutom ramlade han och slog sig i rumpan ordentligt ett par gånger. Men i slutet gick det bättre och nästa gång kommer det gå ännu bättre. Sofia och Anton är också med och tränar och Anton skrattade sig igenom träningen. Så fort han ramlade skrattade han, när det inte gick som han ville skrattade han osv. Härlig kille det där. Jag beundrar ledarna som har en grupp på 3-5 år, som försöker åka skidor och de tappar inte tålamodet.


Glad trots att han hamnade på rumpan. (I början av träningen...)


Ny Gunde Svan kanske?? =)

Min mamma är en av ansvariga för websidan för deras församling, Kisa frikyrkoförsamling, en sammanslagning av de tre frikyrkor som fanns i samhället där jag växte upp. Hon är duktig mamma, tycker jag. Hon skriver även betraktelser där ibland. Gå gärna in och titta och läs, jag tycker de är riktigt bra. =)


Kommentarer
Postat av: Minna

Den här listan har jag sett på många bloggar just nu. Vore kanske något för dig om du får/bloggtorka igen ;) Sen finns ju EFIT=ett foto i timmen men har dålig koll för man ska nog registrera sig på den sidan.



30 dagar av sanningar



Jag hittade den här listan och tyckte att det kunde ju vara kul, eller hur? Jag kör igång imorgon!

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

♥ Dag 2 – Min första kärlek.

♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.

♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

♥ Dag 6 – Vad är vänskap.

♥ Dag 7 – Min bästa vän.

♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

♥ Dag 9 – Min tro.

♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.

♥ Dag 11 – Mina syskon.

♥ Dag 12 – I min handväska.

♥ Dag 13 – Den här veckan.

♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.

♥ Dag 15 – Mina drömmar.

♥ Dag 16 – Min första kyss.

♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.

♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.

♥ Dag 20 – Den här månaden.

♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.

♥ Dag 22 – Det här upprör mig.

♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.

♥ Dag 25 – En första.

♥ Dag 26 – Mina rädslor.

♥ Dag 27 – Min favoritplats.

♥ Dag 28 – Det här saknar jag.

♥ Dag 29 – Mina ambitioner.

♥ Dag 30 – Den här personen betyder något alldeles extra

2010-11-24 @ 07:41:14
URL: http://tjejmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0