Trött

Hej hej.
Oj, nu är jag så trött så ögona går i kors =) Har börjat göra om utseendet lite på bloggen, men jag får inte till det, så jag hoppas du kan ha överseende med att det ser lite konstigt ut på bloggen just nu. Jag kommer nog orka fixa till det imorgon kväll =)

För några dagar sedan frågade Therese om hon och Jacob fick komma och fredagsmysa med oss idag och självklart fick de det! Det var roligt och härligt med lite fredagssällskap.
Imorgon ska vi till Borlänge och julhandla. Vi kommer nog inte vara ensamna i Kupolen imorgon med tanke på att det är löninghelg och första advent. Men Setefan är ledig lördag söndag denna vecka, så vi behöver passa på. Resten av helgerna fram till jul är upptagna och på vardagar är det svårt att hinna åka. Sen ska vi på kalas, för Oliwer fyller snart 3 år =)

Nä, sov gott min vän!!!
Vi hörs nog imorgon om jag orkar blogga efter julhandeln och kalas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0