Seth och Kiwi...

Om ni minns så berättade jag för några dagar sedan att Seth varit hos tandläkaren och att han var jätteglad när han skulle dit. Jag skrev om detta även på facebook och fick denna kommentar av en vän i Uppsala, som heter Sofia:

"Heja Seth! Broccoli, löpning och tandhygien: vilken kille! Och dessutom inget kink om det är lite jord på morötterna. Han är vår nya idol."

Ha ha. Gulligt tycker jag!

Nu håller Seth på att somna och jag ska titta på Idol. Vi har fredagsmyst med ostkrokar och skumtomtar =) Mmmmm, så gott!

Imorgon åker vi till Örebro för att hälsa på bror med familj. De är ju numera fyra och en halv =) Lovisa har "Kiwi" i magen! En liten parvel som kommer att födas i vår. Underbart!!! Hon har skrivit om det i sin blogg, så nu är det offentligt.


"Kiwi" i Ice Age 3... Barnens favorit, därav namnet på Lovisa och Marcus bebis =)

Hoppas du får en härlig och avslappnad helg, där du kan hämta nya krafter.

Kommentarer
Postat av: Marie Breskic

Va? Heter hon Kiwi på svenska ... ja det är klart "Peaches" blir ju inte snyggt i översättning. "Persika".

2010-11-13 @ 16:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0