60 årskalas

I helgen har ju svärmor fyllt 60 år, så vi var hos henne och firade. En riktigt lyckad helg blev det. Det är alltid roligt att träffa Christian, Emma-Karin och barnen och farmor =)
Seth och hans "storkusiner" har alltid så roligt. Vi ser knappt röken av Seth, eftersom han följer kusinerna hela tiden. Vi räknas liksom inte. Jag är van vid att Seth leker själv och så, men han ropar alltid på oss och vill att vi ska se vad han gör eller bara berätta för oss vad han gör osv, men denna helg har vi knappt sett honom, som sagt. De leker hur bra som helst syskonen Jona, Ellika, Mina och de låter Seth vara med hela tiden.

Inger fick en luftballongfärd av oss "barn". Stefan ska med henne och flyga, men det blir någon gång nästa år, eftersom det inte är säsong nu. (Jag vill inte följa med, för jag blir åksjuk av minsta lilla, så det tilltalar mig inte alls och inte de andra heller... men det är kul att Stefan kan följa med, eftersom det varit en liten dröm för honom länge.)


Svärmor Inger, blev glad för ballongfärden.
Från vänster till höger och sedan uppåt är det:
Christian, Stefans storebror (och enda bror/syskon).
Jag och min fina svägerska Emma-Karin.
Seth och Seth igen och sen sist Stefan och jag.


På den stora bilden är det Ellika, som står upp och Mina och Seth sitter ner. Ellika och Mina var väldigt seriösa och Seth... tja, mindre seriös.
Längst ner till vänster och uppåt:
Ellika och Seth "staplar händer" tillsammans med Mina.
Mina - minstingen bland syskonen.
Ellika - mittentjejen
Jona - storebror
och så sist alla fyra kusinerna som väntar på att få ta fika =)

Som sagt, en riktigt bra helg med familj och släkt.

Nu är vi trötta efter att ha bilat hem igen och inte sovit så jättemycket sista nätterna, eftersom vi har en tendens att sitta och prata läääääääääääääänge med Christian och Emma-Karin. =) Men det är det värt.

Hoppas du också haft en bra helg.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej! Du har fått ett "Beautiful Blogger Award" i min blogg :)

Ha det bra! :)

2010-10-24 @ 21:56:38
URL: http://pernillagladh.blogg.se/
Postat av: Mummen

Det var en jättefin eftermiddag som vi fick tillsammans med er alla.

Kram

2010-10-25 @ 17:13:21
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0