Home again...

Hej vänner.
Jag skriver lite snabbt nu, för klockan är mycket och jag har suttit och kört bil i sammanlagt 9 timmar idag... Ca fyra timmar från Ullared till Kisa, där vi släppte av mamma och åt lite pizza. Sedan lite mer än en timma till Söderköping, där Lovisa och jag hämtade Seth hos farmor. Sedan åkte vi till Örebro (nästan två timmar) och släppte av Lovisa och åt en kvällsmacka. Sedan ca två timmar hem till Dalarna... Det låter kanske konstigt att åka kors och tvärs så, för inte tar det nio timmar om man åker direkt härifrån till Ullared, men det blev smidigast så och så fick mamma, jag och Lovisa åka tillsammans istället för att åka i fyra bilar. (Åsa åkte i egen bil, eftersom det var smidigast så. Ingen av oss bor ju på samma ort, utan bor utspridda i Sverige).

Full rapport om vår lilla tripp kommer imorgon =) Vi har iaf haft det superbra!!!

Sov gott och vi ses imorrn!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Paula

Hej! Vi hade jätte trevligt :) `Har dock åkt på en riktig förkylning, antagligen så beror det på badandet :( Handlade du mycket? Kram!

2010-10-13 @ 13:56:57
URL: http://paularyberg.blogg.se/
Postat av: Paula

Det enda jag kan säga att jag fyndade var nog pojkarnas overaller, dom kostade bara 169kr stycket. Annars var det andra lite billigare men inte mycket mer. Jag trodde jag handlade mer än vad jag gjorde. Det såg ut som att jag hade en massa saker men när jag packade upp det så var det inte så mycket. Leksakerna och sådant tog ju stor plats och en påse gick åt till bara pojkarnas overaller. Vi funderade på att åka upp tätt inpå jul igen :)

Kram!

2010-10-13 @ 19:11:36
URL: http://paularyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0