Kära nån

Oj, ackikack - som mormor brukar säga- jag åkte hem från jobbet en timma tidigare idag, för jag mådde inge bra. När jag kom hem hade jag feber - nu är den uppe i ÖVER 39 grader. Oj, jag är inte bra på att ha så hög feber. Jag är däckad  när jag har 37.7... Det värker i hela kroppen och jag mår illa. Nästippen och händerna är iskalla och resten av kroppen brinner och ändå har jag frossa. Jag ligger och skakar framför kaminen, under ett duntäcke och filt. Hua. Stackars mig ;o) Hoppas det går över fort.

Stefan tog med sig en glad Seth till springträningen och nu har de precis kommit hem.

Ha en skön kväll!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nämen usch då Mia. Hoppas du kryar på dig snart och att tempen går ner ett snäpp.



Kram på dig!!

2010-10-27 @ 10:21:26
Postat av: Marie Breskic

Tvi då! Stackare där! Det är något fulingvirus som springer runt och sjukar ner folk. Min mamma blev sjuk igår och vi här nere - vi brukar ha exakt samma sjukor som ni i Sverige - går runt och hostar och snörvlar och barnen har just avslutat var sin kur antibiotika. Håhå jaja. Krya på dig!

2010-10-27 @ 11:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0