Kväll

Vad härligt det är att sitta nere i soffan, elden sprakar i kaminen, Stefan gör kvällsmacka och Seth har somnat. Lugnt, skönt och ljuvligt med kvällstiden vi får ha tillsammans.

Seth och jag har varit på träning ute i Rembo. Han tyckte det var superroligt. De tränade, men träningen var lek, såsom "fruktsallad" och "under hökens vingar". Toppenbra tycker jag. Det var duktiga tjejer, som höll i det. Vi var några mammor som gick gick ett par kilometer under tiden, så det blir ju bra för mig också det här =) 

Jag har tänkt börja med dagens citat igen - om jag kommer ihåg - och vad passar inte bättre än detta citat idag ;o)

"Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken."
Joan Rivers

Jag gillar verkligen inte att jogga, men gillar att vara ute och gå, men jag hoppas att Seth kommer tycka det är roligt att träna och jogga. Idag har han iaf haft roligt på sin springträning.

Kom ihåg att du är unik och värdefull, så som du är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0