Tavla och katt.

Ikväll har jag suttit och tittat på Idol och pysslat. Jag håller på att göra en lite större tavla. Bokstavligt alltså ;o)

Jag kan inte riktigt fatta är det är höst och oktober nu. Jag lever kvar i sommarkänslan och i att allt håller på att starta upp fortfarande, men så är det ju inte. Seth och jag börjar iaf komma in i våra fredagsmysvanor och nu har ju Idol börjat igen, som jag brukar titta på när jag är ensam på fredagkvällar.

När jag gick ut till garaget för att hämta skivan jag målat vit, för att kunna göra min tavla, såg jag Gandalf liggandes på Doris motorhuv. Knäpp katt =) (Doris är vår fulaudi, vår extrabil, vår tjej... ja, du kan kalla henne vad du vill =)) 
 

Katt på motorhuv och påbörjad tavla framför tv:n.

Hoppas du får en skön helg!!!

Visst är det underbart med fredag, för då är det heeeeelg!!!

Kommentarer
Postat av: Mummen

Sötkissen....

Ska bli intressant vad det blir av biten du fick med dej hem.

Ser fram emot måndag ska bli sååååååå kul.

Kramis

2010-10-09 @ 20:31:12
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0