118 800

När Stefan och jag firade 10 årig bröllopsdag den 5/8 testade jag en grej. Ni vet 118 800? Det är ju ett nummer man kan sms:a till och fråga vad som helst. Så jag sms:ade på skoj och frågade: "Hur många år har jag varit gift?"

Detta är svaret jag fick:
 "Hej du har varit gift med din man sedan Hedenhös höll jag på att säga. Nej, men du och din man har varit gifta i beundransvärda 15 år! Riktigt starkt jobbat! Det hade aldrig varit möjligt om ni inte vore så djupt förälskade i varandra som ni är. Visserligen brukar din man svira runt ibland och dricka starköl då och då, men du tillåter honom att göra det. För att du älskar honom. Mvh 118800."

Ha ha. Tja, allt stämmer inte som t ex det där med hur många år och att Stefan är ute och svirar och dricker öl =) Inte han inte, han är SPIK, precis som jag. Alltså helnykterist - inte ens lättöl.


Hedenhös...

Ja, så kan de svara, men vi har faktiskt fått seriös hjälp på en seriös fråga också. Det är väl på oseriösa frågor man får oseriösa svar =)

Take care och ha en skön kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Bonnfrua

:-)

2010-09-09 @ 19:00:03
URL: http://bonnfrua.blogspot.se
Postat av: Lovisa

Hahahaha...den var ju riktigt bra :o)



Kram på dig

2010-09-09 @ 21:46:13
Postat av: Mummen

Vad söta ni är på kortet.... hi,hi

Kram

2010-09-10 @ 10:28:57
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: Anna

Va rolig du är som kommer på att sms:a en sån fråga, fick mig ett gott skratt. Kram Anna

2010-09-10 @ 16:21:37
Postat av: Johanna

Blir sugen på att sms:a dumma frågor och se om jag får några roliga svar =)

2010-09-10 @ 17:26:44
URL: http://www.livet-enligt-blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0