Höst...

Vi har fortfarande inget internet eller någon telefon här hemma. Imorgon kommer nya grejer - förhoppningsvis. Nu sitter Seth och Stefan och bygger med lego, så jag passar på att koppla ihop dator och Stefans telefon, så jag kan surfa lite =)

När vi ätit middag idag, tog vi en liten promenad. Det var så skönt att komma ut lite. Det är jättefint väder, men höstluft. Lovely!!!



Idag gjorde jag en tavla. Det är roligt att pyssla lite =)


Det blev en konstig vinkel på denna bild, men jag tycker om den - tavlan alltså inte vinkeln...=)


Hoppas du har en härlig dag!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Mummen

Fin tavla,och lycklig plutt som är hemma igen.

Kram,kram

2010-09-01 @ 20:19:38
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Åh vilken fin tavla Mia...vad pysslig och duktig du är :o)



Hoppas du får en bra dag idag. Kram Lovisa

2010-09-02 @ 09:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0