Award, jag tackar!



Jag har fått en award av Cissa, en härlig person som jag aldrig träffat, men som det ju känns som om jag känner, eftersom jag följer hennes blogg :D
För ett tag sedan fick jag samma award från min syster, som jag träffat många gånger, haha.

Awarden är att skicka vidare till fem bloggar med mindre än 100 läsare. Jag har faktiskt ingen aning om hur många läsare de bloggar jag läser har, men jag tänkte ge vidare awarden till några stycken. Om ni som får den inte känner för att skicka vidare, så måste ni inte, men jag vill gärna tipsa om er!

Emmakaka min svägerska, som skriver underfundigt och roande, men också allvarligt och klokt.

Johanna en härlig människa, jag aldrig träffat, men vars liv jag gärna följer på bloggen.

Maria syster till Johanna, med en blogg om livet och inredning.

Lovisa min andra svägerska, som redan fått denna award, men som jag tycker skriver så skoj om sitt och sin familjs liv. (Snart får de en liten bebis. Undrar om hon gör som idolen Hannah Graaf och bloggar från förlossningen hi hi)

Och så till sist min mamma min underbara mamma, som skriver om sitt liv!!

Jahapp, vad gör du en fredagkväll som denna?
Jag funderar på att läsa eller titta på tv. Jag har inte kommit mig för något än. Efter Shalom var Seth och jag och fredagsmyste hos vänner och när vi kom hem fick Seth lägga sig direkt, eftersom det blev sent. När det var gjort hamnade jag framför datorn och där är jag visst nu...

Hoppas du får en fin och ostressig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0