VÅR

DET ÄR VÅR!!!!!!
Idag har det varit varmt och skönt och mitt på dagen var det soligt också. En dag som denna känns det i hjärtat att vi ska flytta från vårt hus... Det är så jag får tårar i ögonen. Men jag har bestämt mig för att se det så här: Istället för att sakna att ha trädgård att bara gå ut i och sörja att jag inte kommer ha det nu på ett tag, så ska jag vara glad för de fyra år vi fick ha denna underbara trädgård! Jag tänker fokusera på allt som är bra med lägenheten istället för det som inte finns.

Idag åkte Seths hoppsmatta fram. Vi funderade på att inte ta fram den, eftersom det bara blir en månad. Mamma och pappa kommer ha den hemma hos sig och den kommer fraktas till Örebro (har inte pratat med bror om det än, men hoppas det går bra) i mitten av maj och sedan därifrån till mamma och pappa. Men, eftersom det är så fint väder, fick den komma fram så han kan få hoppa på den en månad iaf.
För bara två veckor sedan var det fullt med snö i trädgården. Det går inte tro idag...



Detta årets invigning...


Färgglad kille. Gröna byxor, orange tröja och blå jacka...


Små blommor har börjat knoppa i trädgården!! LOVE IT!


Frodo


Gandalf i ett päronträd


Undra just vad hon kikar efter :)

Hoppas att du också haft en skön vårdag idag!

Kommentarer
Postat av: Skrivmoster

Tack för mysiga vårbilder! Kan behövas idag när vädret gjort helt om och dimman ligger grå och tät över nejden.

Men det kommer nya dagar... och nytt solsken!



Ha en härlig dag! Kram!

2011-04-12 @ 09:08:42
URL: http://skrivmoster.bloggplatsen.se
Postat av: Margit

Förstår att det känns..att flytta "från landet"..och till örebro...

Stora färändringar..och nya människor och miljö..även om man "är pastorsfru"....

Kram!

2011-04-12 @ 14:56:32
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: mummen

Tack för awarden, ska fixa den s.s. Det var Birger som var på besök.

Härliga bilder på kissarna och en glad plutt. Saknar er.

Kramisar från oss.

2011-04-12 @ 19:25:51
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: Michaela

Vilka härliga bilder.

Idag är våren grå - men vår är det iallafall!



Ha det så innerligt gott och var rädd om digf!



Kram!

2011-04-13 @ 08:40:16
URL: http://kaela.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0