Äntligen fredag!!

Oh, så skönt med fredag! Jag har det så lyxigt, så två fredagar till slutar jag kl 13. Härligt!!!

Nu kanske någon undrar hur det gått för Seth på fritids denna vecka. Det går hur bra som helst. Han är så glad när vi åker dit och när vi åker hem och personalen tycker det fungerar bra så långt! Sen när vi kommer hem märks det att han är trött, för då blir han lite arg och trött, men det går över snabbt och det är skönt. Vi cyklar till och från fritids, så det går fort. Han har blivit duktig på att cykla. Får se hur det går nästa vecka, då jag misstänker att det är fler som är ute och cyklar, eftersom många börjar jobba igen då. Han har ju inte koll omkring sig hela tiden, men det får ju vi som vuxna ha :).

Nu ska jag städa av lite här hemma och under tiden ska Stefan och Seth gå ut och öva på att starta cykel ;) Alltså att Seth ska kunna starta själv när han cyklar. Nu behöver vi hålla lite så att cykeln står stilla när han börjar trampa iväg. 

Ikväll kan vi faktiskt umgås hela familjen, för vi ska hem till ett par som samlat lite av de äldre ungdomarna och då blev Seth och jag också medbjudna. Härligt!  

Imorgon far vi till Avesta då Thomas har sitt 40 årskalas. Mmm ska bli gott att träffa folket igen!!!

Ha en bra fredagkväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0