Ballong, Indianer och lösa tänder.

Hej igen.
Igår orkade jag inte skriva när vi kom hem från Speedwayen (hur säger man Speedway i bestämd form???). Idag är jag också sjukt trött. Skönt att kunna gå och lägga sig tidigt ikväll :)

Jag utlovade bilder från svärmors och Stefans ballongfärd, så här kommer de:

De fick vara med när ballongen blåstes upp.


Den är stor! Ser du hur liten gubben och hunden är när de är inne i ballongen!?


Hon ser allt glad ut, svärmor. Hatten var tvungen att vara på, för annars kunde de bli svedda i håret när de var ute och flög.


Häftigt att det funkar.


Fin bild, tycker jag. Ballongskuggan ser ut som ett hjärta :)

Lite av Norrköping.


Söderköping syns där långt borta och vattnet som ringlar fram i landskapet är Göta Kanal.  


Visst ser hon glad och nöjd ut, efter landningen?


Igår var vi på Speedway igen. Ja, jag vet inte vad jag ska säga om detta. Jag tycker det är roligt. Jag har ju inte tyckt det förut, men men. Man är ju inte sämre än att man kan ändra sig. Det var dessutom mycket folk när Indianerna mötte Valsarna. Indianerna vann och det var skoj för Antonio Lindbäck är ju från Avesta, men kör för Indianerna och för Masarna. Jag hade trevligt sällskap från Mats, som också är med i kyrkan. Han är en hejare på att sköta ljudet när jag sjunger ;) (oftast sjunger jag ju dessutom med hans bror, Robert, när jag sjunger i Örebro;))


Simon var i närheten med sitt jobb så han kom också till Kumla för att titta på sin kompis Antonio Lindbäck, när han körde. Kul att träffa honom. Det var länge sen!!



Och så till den viktigaste nyheten av alla! Seth har en lös tand. :D Hi hi. När jag kom tillbaka från frukosten på jobbet såg jag att Seth hade ringt flera gånger och att Stefan ville att jag skulle ringa honom. Vad var det då som hade hänt? Jag hann förstås bli nervös... När Seth svarade så jublade han att han fått en lös tand!! Gissa om killen var stolt. Det var nog det bästa som hänt i hans liv so far :)

Nu ska här ätas lite innan Stefan ska iväg på jobb igen och jag själv kommer nog ligga i soffan och slumra skönt hela kvällen ;)

Ha det så gott!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Så tuffa de är som vågar åka ballong.

Det vågar inte jag!



Kram/Kaela

2011-08-03 @ 18:46:34
URL: http://kaela.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Lösa tänder är viktiga saker, Elvira blev också överlycklig när hon fick sin första lösa tand. I förrgår tappade hon sin andra tand!

Postat av: Bonnfrua

Visst blev vi informaerade om den lösa tanden! Viktiga saker det där! :-)

En trött son åkte med mormor, morfar och kusiner ner till Kisa efter att varit på tivoli.

2011-08-03 @ 19:27:01
URL: http://bonnfruas365-bilder.blogspot.com/
Postat av: Kristina

Vad tufft med ballongfärd. Fina bilder. Kram från en trött Kristina

2011-08-04 @ 20:01:24
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Michaela

Underbara bilder!



En tanke - en önskan för din dag!

Må den bli det du önskar!



kram!

2011-08-06 @ 12:22:47
URL: http://kaela.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0