10, fåglar och mannen!

Detta inlägg är mer för framtiden - för att kunna se tillbaka på denna konstiga vinter.

Idag när jag promenerade till jobbet vid 07-tiden, var det 10 grader varmt, mörkt och fåglarna sjöng som glada små sångfåglar :). Hur märkligt är inte det då 27/12????

När jag kom hem hade Stefan gjort hasselbackpotatis och kött. Lyxigt såhär en tisdag :) Jag har världens bästa man, så är det :)!

Nu är det bara en dag till så är jag ledig i fyra dagar!! Jippi!

Ha det så gott min internetvän!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Är det vinter eller vår, det är frågan? =) Ha det bra själv!

2011-12-27 @ 22:18:11
URL: http://www.livet-enligt-johanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0