Halloj

Har egentligen inget nytt att förtälja. Jag hostar och är hes, men är frisk. Jag har fått bra hostmedicin och jag dricker ingefärste med honung varje dag. Det är bara lite jobbigt att få hostattacker när man sitter och pratar med folk på jobbet hela dagarna... men men, de är förstående :) Imorgon är sista övningen inför julkonserten på lördag. Ikväll är kören iväg i Frövi och sjunger, men jag stannade hemma, kan ju liksom inte sjunga. Imorgon ska jag vara med så jag kan sångerna till på lörda, då jag HOPPAS att jag kan vara med. Håll tummar och tår :). Jag har sett fram mot att få sjunga på konsert i månader nu... Så jag kommer stå där och mima om inte annat, men jag har ju solo, kvartett och sextett också som jag ska vara med på och det vill jag väldigt gärna. Ja ja, nog tjatat om detta. Hoppas du haft en bra dag och vecka. Tänk nu är det bara två dagar kvar och sen är det helg. Har du planer för helgen? Seth ska på kalas på lördag, så vi behöver gå och köpa present på fredag. Vad kan en sexårig tjej önska sig tror ni? Vi får se vad vi hittar på... Ha det jättebra min bloggvän!!

Kommentarer
Postat av: E-K

Pet shop går alltid hem, liksom målarböcker och så'na attiraljer! :)

2011-12-07 @ 20:34:32
Postat av: Anna

Riv färsk ingefära och häll över hett vatten, låt dra ett tag, sila av och blanda i honung och citron. Jag brukar ta ganska mycket ingefära så att det "river" lite när man dricker. Gott i halsen när den inte är på topp. Och drick mycket vatten, ljummet eller kallt. Kram Anna

2011-12-08 @ 15:40:03
Postat av: Anna

Ja ja - om jag hade läst ditt inlägg lite mer noga, eller kommit ihåg vad jag läst :-), så hade jag ju sett att du redan har receptet på ingefärste. Ah, men eftersom det är så bra så tål det ju förstås att upprepas. Kram Anna

2011-12-11 @ 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0