Hes

Vet du, det är inte roligt eller lätt att vara hes som bara den och börja hosta när man pratar, när man har ett yrke där man MÅSTE prata... Dessutom är det julkonsert på lördag som jag ska va med och sjunga på... Inte kul nånstans att va såhär då! Be gärna med mig att det går över :)
Idag var vi hemma hos en av Seths kompisar. Det var några mammor och barn. Jättekul att träffas, särskilt eftersom Seth är ny i klassen och jag inte känner så många av föräldrarna. Kul och bra initiativ!!
Nu sover Seth och jag är i sovrummet och Stefan är i tv-rummet, så att jag kan vara tyst :) Det är inte lätt när man är pratglad ;)
Ha det gott!!


Kommentarer
Postat av: 365+1 foton 2012

Hej!

Nu finns 365+1 foton 2012 uppe (+1 då det är skottår 2012).

Utmaningen drivs i ny regi men med precis samma upplägg.

I år har vi dessutom en facebooksida - 365+1 foton 2012.

Vi hoppas att du vill vara med nästa år också!

Hälsningar från Mia & Ebba

2011-12-06 @ 19:31:52
URL: http://365foton2012.wordpress.com
Postat av: Kaela

Känner igen detta med att vara hes - och pratglad.

Varje gång det händer tänker jag att det är en liten läxa i tacksamhet.

Jag har mött två kvinnor som genom en stroke förlorat förmågan att prata...det måste vara att leva i Tystnadens fängelse...

hesheten går över - men ja jag vet - när man har ett jobb där man ska prata mycket är det ändå inte kul....

så jag önskar dig förstås att hesheten ska släppa snabbt!

Kram!

2011-12-07 @ 10:15:38
URL: http://kaela.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0