Inget nytt under solen...

Nä, inget nytt här... Jag har spenderat dagen i sängen idag med. Trist! Men jag ser fram mot att få titta på hjältegalan på 4:an ikväll. Där kommer bl.a. en flicka - som samlar in pengar till Radiohjälpen genom att baka bullar och sälja- att uppmärksammas. Vilket initiativ!!! Man ska aldrig räkna bort barnen! De är fantastiska med sina idéer, initiativ och naivitet (på ett bra sätt). Jag önskar jag kunde vara som ett barn på det sättet. Många barn är förebilder till oss vuxna och vi måste värna om dem!!
Jag misstänker att jag kommer sitta och gråta när jag tittar på galan, särskilt nu när jag är så trött :).

Ha nu en bra helg!!!

Trots att det är trist att inte orka något är det mysigt att ha sällskap om dagarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0