Mörkaste dagen i år

Ja, så är det visst idag. Det firas med tända ljus! Jag älskar att ha tända ljus, men det är viktigt att komma ihåg att släcka dem!!
Idag har sista grejerna till Seths födelsedag och de sista julklapparna inhandlats. Imorgon bär det iväg för julfirande! Jippi! Jag älskar verkligen jul. Jag blir som ett barn. Jag skäms inte för att säga att jag älskar att få paket, men jag älskar ännu mer att ge bort paket, jag älskar att umgås med familjen och i år är det Stefans familj som vi firar med. Vad glad jag är att jag har två familjer som jag älskar!!
Nä, nu ska Stefan och jag kolla så vi har packat allt inför imorgon. Jag jobbar ju som vanligt, men efter jobbet bär det iväg.
Vi hörs och störs senare!
Kram och ha en riktigt riktigt GOD JUL!!!

Kom ihåg att ta vara på varandra och njut!! Det är väl en av orsakerna till att vi firar jul, inte för att stressa!!

Kram till dig min vän!

Kommentarer
Postat av: mummen

God Jul till er alla, ha det så bra.

Kramisar

2011-12-23 @ 19:37:22
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0