Onsdagsmys

Imorse var det 25 minus...det är kallt tycker jag. Skönt att åka bil till jobbet då :)

Ikväll har vi fuskat och haft onsdagsmys. Vi är slitna nu och jag tyckte vi behövde lite mys såhär en vanlig onsdag. Så på väg hem från jobbet köpte jag Pringles och en liten påse med ostkrokar. Så kvällen har spenderats med film som Seth valde: Speed Racer och chips och ostkrokar. Det behövde vi :)

Jag glömde min kamera hemma hos mamma och pappa, så det blir inga kort tagna här hemma, så det blir bara text ett tag nu.

Hoppas du haft en bra dag! Vi hörs i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Mummen

Tänker sååå mycket på er och ber.

Kram

2011-02-24 @ 19:18:28
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0