Lite mer bilder från helgen

Här kommer lite mer bilder från helgen :)


Pappa och Alva myser. Alva är en såndär mystjej som älskar att sitta i knät och bara vara.


Alva


Fina prinsessan Hanna.

Såhär kan det gå när man tappar en biskvi i kaffekoppen :D Lite chokladsmak blev det nog på kaffet som blev kvar i koppen...


Någon gång på förmiddagen försökte Stefan titta på slalom (tror jag det var) på sin dator och här försöker han höra vad de säger... :) Det är inte helt lätt att höra när det är high life runtomkring.


Marcus och jag tittade på hans iphone när Daniel Rickardsson vann i längdskidor. Vi tittade på skidorna samtidigt som vi kunde vara lite sociala och prata med de andra som var i rummet. Smart va :)


Hanna, Hugo, Albin och Seth tittade på Toy Story 3 i mormor/farmor och morfar/farfars sovrum.


Spänningen är olidlig...


När de andra barnen tittade på Toy Story 3 sov den här lilla damen i soffan.


Lovisa, Alva och jag, som fixar i köket.


Min fina pappa och mamma.


En trött jag...


En fin bild på Kisa kyrka, som Lovisa tagit. Bra zoom har hon för det är en bit till kyrkan från mamma och pappas hus.

Stefan och Janne (min systers man).


Alva, Stefan, Seth och Albin väntar på att familjekortet ska tas...


nu har det fyllt på med några till...


...och nu är vi alla med.

Måste bara berätta att Seth har en låtsaskompis som heter Rune. Hur gulligt är inte det då! Undrar om det beror på att vår mäklare heter Rune...:)

Som ringsignal har jag "Just the way you are", med Bruno Mars. Jag älskar den sången!!! Lyckans den tjej som han har skrivit den sången till :) Igår när vi åkte hem lyssnade vi på radio och den sången spelades. Seth ropade: Mamma, din telefon ringer!!! Hi hi.

Ikväll är första kvällen på läääääääääääääääääääääääänge som vi inte har några särskilda planer. Så vi ska bara slappa, ha det gott och njuta av att inte behöva göra något!!!

Kommentarer
Postat av: Mummen

Unnar er en skön kväll med bara slappande.

Tack för en fin helg

Kram

2011-02-21 @ 19:59:01
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0