Marcus Birro

Hej hej.
Idag vill jag rekommendera dig att läsa denna text av Marcus Birro. Jag förstår faktiskt inte varför han får så mycket kritik. I och för sig har jag inte läst saker som han skrivit för flera år sedan, men nu på senare tid har jag läst en del och jag tycker han är riktigt bra och vettig. Han är nykter alkoholist och har på senare år hittat Gud genom den katolska kyrkan - tror jag. Han har gjort en enorm resa genom livet där han och hans fru bl a förlorat två barn och fått behålla två barn. 

I helgen åker Seth och jag hem till mamma och pappa, Stefan åker till Åre och Victor bor här i vårt hus hos katterna. Jag är ledig ett par dagar för att ha lite sportlov med Seth och sedan stannar han kvar hos mamma och pappa och fortsätter sitt lov. Härligt! 

Nähä, nu ska jag gå och göra kvällsmacka.
Ha en skön kväll.  

Kommentarer
Postat av: Robert

Fantastiskt bra krönika!

2011-02-25 @ 08:07:06
URL: http://www.robertakesson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0