Badhus och katter

Idag och imorgon är Stefan i Eskilstuna på en handledarutbildning. Eftersom jag jobbar så sent nu för tiden frågade vi om Seth fick vara hos Zara idag på eftermiddagen, innan jag kom hem från jobbet. Visst, sa hon och tog med honom till badhuset, efter att ha hämtat honom hos dagmamman :D.

Det var en lycklig och trött kille som kom hem för en stund sedan...


Han hade med sig en Sandwishglass hem (som här numera heter "Fridaglass", eftersom Frida hade med sig såna glassar till oss en gång :)) Zara hade försökt styra bort att han skulle köpa en glass, men han var envis ha ha. Han är verkligen sin mamma och pappas son ;)

Det var lite tomt här hemma innan Seth kom hem igen. Jag är ju inte van att vara själv. Men jag hade ju sällskap av dessa två tokkatter:







Dessutom fick jag tid att sitta och spela piano och sjunga ifred, vilket inte blir så ofta och det var skönt.

Nu ska jag gå och göra mig en kvällsmacka och tända lite ljus.
Ha en skön kväll!!



Kommentarer
Postat av: Eva Lundblad

Ha en skön helg!!

Kram Eva

2011-01-14 @ 17:58:55
URL: http://eva-lundblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0