Min och Din Kopp

När jag var på Loppisen i lördags och sålde grejer, fyndade jag även lite grejer ;) Vet inte hur glad Stefan var när jag kom hem med lite grejer också... Jag fyndade två muggar med fat och en liten skål där man kan lägga tepåsar i. De är från 70-talet skulle jag tro och jätteläckra i mina ögon.


Det går i ca en halvliter...

Nu är det ju så att fler muggar behöver vi inte, för vi har riktigt många, eftersom både Stefan och jag gillar muggar :) Men de fick följa med hem ändå. Vi sitter och dricker te ur dem just nu och tittar på CSI.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Cissa

Åh, nu blir jag riktigt nostalgisk! Sådana muggar hade en av mina bästisars föräldrar när jag var liten. Måste varit runt 1976, för jag hade precis lärt mig läsa och jag minns att jag var väldigt fundersam över koppen med texten "Din Kopp". Jag fick aldrig ihop det där med vems koppen var, om det var din kopp så var det ju alltid någon annans...



6-åringsfunderingar ;-)



Kram!

2011-01-31 @ 22:55:08
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag gillar också muggar, har alldeles för många och blir titt som tätt sugen på att köpa fler...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0