Skidträning

Oj, vad sent det blev idag... Vi har pysslat i förrådet ikväll så det blev lite sent. Imorgon kommer Stefan träffa den mäklare vi bestämt oss för så snart ska det fotograferas osv.

Ikväll kunde både Stefan och jag vara med på Seths skidträning. Det var faktiskt riktigt roligt. Han har börjat bli riktigt duktig och det har iof alla barn blivit. Första gången de hade skidorna på sig ramlade de en efter en trots att de stod stilla, men nu åker de i full fart nerför backar och får testa att åka "slalom", men inte i någon brant backe. Idag fick de även ha röda innebandybollar framför skidorna och "sparka" dem framför sig. Jättesmart ju. De lär sig åka "som man ska" på det sättet och det blir roligt för dem. Jag är riktigt imponerad över ledarna, som kan alla barnens namn och ser dem alla och är glada och trevliga hela tiden. Det är också roligt att stå och prata med de andra föräldrarna också.  


Seth längst fram och Anton bakom, sparkandes på röda innebandybollar.

Seth ligger fortfarande på en madrass bredvid mig och just nu pratar han i sömnen:
"Det är så tråkigt, jag ser inte dig heller..." Hm, undrar just vad han drömmer. Ha ha.

Nä, nu ska jag sova!
God natt.

Kommentarer
Postat av: Mummen

Duktiga killar, ser kallt ut.

Kram

2011-01-26 @ 19:25:13
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0