Snöiga bilder

Dagens väder:
0 grader och nederbörd... regn, snö, eller blandat, beror på när man tittar efter... Mycket halt!

Idag blir det ett inlägg med bilder från igår... Då var det härligt väder... idag har det ju mest töat och inte alls varit härligt ute.


Vår bakgård och snöhäng från taket (som idag nästan har helt droppat bort).

Seth och jag tog oss en tur ute igår kväll. Han åkte skidor fram och tillbaka, fram och tillbaka på vår gata. Frodo sprang med hela tiden också :).


Seth och Frodo.

Vi byggde en liten snögrotta i en av snövallarna bredvid vår garageuppfart och Seth testade att åka t-fat nerför samma vall. Vi gjorde även en snölykta. Idag lyste ljuset fortfarande, en själva snölyktan hade smält bort...


Snögrotta, t-fatsåkning och snölykta.

På kvällen kom Frida hit och tittade på Fångarna på Sportet med oss. (Seth säger alltså sportet istället för fortet, därav att jag skriver sportet...)


Fina Frida och underbara Seth :D

Idag har varit en rätt så lugn dag. Skönt det. Imorgon börjar oxveckorna så det var skönt med en lugn helg nu.

Hoppas du får en bra vecka!
Stora kramar

Kommentarer
Postat av: Cissa

Ja, det är så trist när snön försvinner! Här har det regnat i två dagar nu :-(



En liten fråga bara: vad är det Frida och Seth gör egentligen, på nedersta bilden? ;-)



Kram

2011-01-09 @ 23:46:10
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com
Postat av: Jag själv

Ha ha, Cissa, det kan man undra, vad de gör på bilden. Seth ville göra ful min och Frida hängde på. Jag tror Seth instruerade henne hur hon skulle göra. Gällande mössorna på huvudet så höll Stefan på att rensa klädkammaren och dessa kreationer kom fram =)

2011-01-10 @ 10:07:32
Postat av: Mummen

Duktig kille att åka skidor, han kanske kan tävla mot morbror snart...

Kram

2011-01-11 @ 17:01:29
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0