Glad

Alltså, vilken vecka vi har!! Det är första året jag är på Hampa, ett läger som funnits i 65 år, tror ja det är. Jag ser inte så mycket av Seth - eller jo det gör jag, men han leker med sina nya kompisar hela dagarna. De är runt och pratar med allt och alla och när vi är nere vid sjön springer de glatt och sprutar vatten på ungdomarna. Vi föräldrar sitter bredvid och fnittrar haha :) Det är roligt att se hur han vågar ta för sig, eftersom han varit lite försiktig i nya sammanhang den senaste tiden. En rolig grej är att de som kommer försent till samlingarna får göra 10 armhävningar eller 10 höga hopp. Det är en rolig grej bara och inget någon blir ledsen för... Jag bara tänker så att ingen förfasas över detta :) Våra barn, alltså Seth och hans två kompisar, står och väntar en bit ifrån så att de också kommer försent så att de måste göra armhävningar. Det är ljuvligt att se :) De smälter in i miljön med runt 250 ungdomar och många ledare. Det blir mycket om Seth nu, men jag är så stolt över att få vara hans mamma. Han är en helt fantastisk kille. Han har sina stunder också förstås och hittar på bus och ibland rena dumheter, men han är fantastisk!! Jag halkade in på ett bananskal och blev ledare jag med. Hur roligt och spännande som helst! Jag har ju huvudansvaret för Seth eftersom Stefan har lite undervisning och så och är här i tjänsten, men tack vare att allt funkar så bra med Seth så går det bra att jag är med också en del. Jag återkommer med bilder från veckan så fort vi är hemma igen. Jag har skrivit detta på min iphone, så det blev lite rörigt och jag misstänker en del stavfel.. Nu ska jag läsa lite innan jag somnar. Zzzzzzzz kram

Kommentarer
Postat av: Trebor

Hur kopplar du ihop datorn och telefonen? Använder du telefonen som en hotspot?

2011-07-08 @ 13:23:22
Postat av: mummen

Jag blir glad också när du är glad.

Kram

2011-07-08 @ 20:11:49
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0