Häng

Såhär kan det se ut när jag lägger mig för att vila en stund. Jag ville blunda en stund när Seth tittade på kvällstv.



Seth vill ofta vara där jag är :) Ibland blir jag lite trött, men mest är det bara gott. Jag ska njuta av att ha honom och att han vill vara med mig. Snart är han stor och har annat för sig än att hänga på mig. Haha, Seth och jag har visst gult och blått på oss båda två. Det var inte planerat... 

Imorgon åker vi till mamma och pappa och Andreas kommer hit och bor här hos katterna igen. Ska bli gott att komma hem till Kisa ett par dagar.  Vi hörs därifrån!

Kommentarer
Postat av: Cissa

Ja, nog ska man njuta så länge de vill vara med en, snart nog är de stora med egna intressen. Och så fort det går!!



Kram!

2011-07-12 @ 20:26:21
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com
Postat av: Kristina

Äntligen har jag läst mig ifatt, har inte orkat med ngr bloggar . Så roligt att läsa att ni haft det bra. Förstår att det var tungt med minnesstunden, det är såna stunder som väcker extra mkt tankar. gläds åt att du är min vän i alla fall kram Kristina

2011-07-12 @ 23:48:11
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Skrivmoster

Så gott att se närheten er emellan! Det kan bli "mycket" ibland men jag lovar.. det kommer dagar då man saknar dessa stunder, så jag förstår att du njuter!! Det gör du rätt i!



Har läst en hel del av dina inlägg och ser att ni haft mycket trevligt och roligt omkring er. Du gjorde det bra, som orkade sjunga på minnesstunden... Vi behöver både sorgens stund och glädjens som överbryggar.



Ha en fortsatt härlig sommar! Vi är hemma tillfälligt men återvänder till vår stuga snart.

Kram!

2011-07-13 @ 07:16:19
URL: http://skrivmoster.bloggplatsen.se
Postat av: mummen

Härliga Seth-ponken.Stackars den som hamnar under, kanske. Tror inte det.

Kram och välkomna.

2011-07-13 @ 08:43:01
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0