Kompisar

Hej hej! Ja, det är nog så att jag inte kommer kunna ladda upp bilder denna vecka, så det blir nog ett långt inlägg i början av nästa, med många bilder! Seth har hittat två vänner i samma ålder som han själv. Eller killen är lika gammal och så är hans lillasyster drygt ett år yngre. Vi har inte sett mycket av honom idag och det känns så roligt att han blir allt mer självständig och förstås har vänner här. Han har blivit helt lyrisk när han sett ungdomar från Avesta här :) Thomas -pastorn- skjutsade hit några från Avesta och när Seth såg honom sparang han och slängde sig i famnen på honom. Jag blev alldeles tårögd... Det är härlig stämning och jag ser fram mot veckan. Uppdatering kommer! :) Har glömt att berätta att Stefan för ca två veckor sedan skar bort en leverfläck. Inget farligt. De sydde med 8!!!!! stygn på hans mage. Idag åkte han in till Örebro för att ta bort stygnen men det hade inte läkt ordentligt, så två stygn är kvar och badförbudet står fast. Trist när man är vid en sjö hela dagarna och vädret troligtvis kommer bli bättre. Det positiva är att inga ungdomar kan slänga i honom i sjön mot hans vilja ;) Önskar dej en skön kväll! Kristina, önskar särskilt dig välsignelse och jag ber för dig !!

Kommentarer
Postat av: Kristina

åh tack snälla du. Jag behöver allt Gud kan ge nu , ja hela familjen behöver det , det är kris nu. Glad att ni har det bra i alla fall . Stor kram från mig till dig

2011-07-05 @ 23:18:06
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Catharina

Hoppas ni har det riktigt gott! Här uppe i norr njuter vi av Lappis just nu ;-)



Catharina

2011-07-05 @ 23:41:00
URL: http://echolmlund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0