Semestern är slut.

Ikväll ska mina grabbar på fotboll tillsammans med Marcus och hans svåger Niclas. Jag själv ska ha lite egentid, vilket ska bli riktigt skönt! Imorgon börjar jobbet igen. Det känns både lite jobbigt och bra. Det är ju vardagen att arbeta och jag har förmånen att få ha ett jobb jag trivs med. Men det är ruggigt skönt att vara ledig utan en massa krav :)
Jag fortsätter jobba 75% till 1/9 och det är sköööönt! Denna vecka kommer vi ha lite besök från Avesta och förhoppningsvis vänner från Örebro också, beroende på om de är friska. Semesterkänslan håller nog i sig, för Seth och Stefan är lediga en vecka till och jag passar på att ta ut min present jag fick av Stefan, nämligen en hushållsfri vecka. Det passar ju jättebra när han ändå är hemma om dagarna :D. Det är en suverän present det! Vi får se bara om jag kan hålla fingrarna i styr och inte hjälpa till med disk, tvätt och dammsugning... hihi.

Ha det så gott och hoppas du har en skön sommar!!!


:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0